Tilmelding og betaling

Hvis du vil være sikker på at få en plads på et kursus eller et hold, skal du tilmelde dig og betale for kurset senest 14 dage før starten. Du er således først registreret som tilmeldt på kurset, når Billedskolen har modtaget din betaling.

Du skal sende din tilmelding til

Inga Larsen: Tlf:  5155 6480 mail: beske72@gmail.com

Betaling for kurset skal ske til  KONTO NR. 4945 4945032901.

Husk at notere dit navn og kursets navn på betalingen.

Tilmeldes der flere kursister, end der er plads til på et hold, sker optagelsen efter "først til mølle princippet".

Eventuel framelding

Hvis du er nødt til at melde fra til et kursus, får du 50 % af det indbetalte beløb tilbage, hvis vi har din framelding senest en uge før kursusstart.

Hvis du melder fra til et kursus senere end en uge før start, kan vi desværre ikke refundere noget af din betaling.

Medlemskab af Billedskolen

Hvis du vil deltage på et weekendkursus, skal du være medlem af Struer Billedskole. Det koster kun 100 kr. for et helt år.

Hvis du går på et formiddagshold og vil benytte Billedskolens lokaler om eftermiddagen eller arbejde i det grafiske værksted koster det 50 kr. ud over medlemsskabet.

Du kan melde dig ind ved at kontakte Inga Larsen

Vær opmærksom på,

du ved deltagelse i Billedskolens aktiviteter udelukkende er dækket af din egen ulykkes-/ fritidsulykkesforsikring

Kørselsvejledning til Struer Billedskole

Det er lettest at finde Billedskolens lokaler via Nørregade.

Følg skiltet til Aktivitetscentret. Når du er på parkeringspladsen finder du Billedskolen på 1. sal i den høje bygning til venstre.

Mere om Billedskolen

På Struer Billedskoles Facebook side kan du følge med i aktuelle nyheder.

Her kan du bl.a. se åbningstiderne for Grafisk hjørne og andre aktiviteter.

Bliv medlem af Struer Billedskoles venner på Facebook

... her kan du slå dine billeder op, se andres produktioner og gå i dialog om kunst og kreativitet.