Undervisere

... den kreative skole i Struer

Struer Billedskole

Her finder du link til hjemmesiderne for folk der underviser eller har undervist på Billedskolen

Velkommen til kursussæsonen 2014/15

Struer Billedskole holder til på ”Aktivitetscenter Struer”, Skolegade 5a. Den tidligere Borgerskole.

Vi er endnu engang glade for at kunne præsentere Struer billedskoles kursusprogram, hvor vi tilbyder kurser for børn, unge og voksne.

Billedskolen tilbyder 1 børnehold og 1 ungehold i Struer. 1 børnehold for de 6 årige og opefter samt et ungehold for de 14 – 18 årige.

For de voksne fortsætter Billedskolem med de faste formiddagshold. Formiddagsholdene er åbne for nye deltagere.

Derudover vil vi igen i år satse på meget dygtige lærere, som selv er udøvende kunstnere til vores weekendkurser og formiddagshold. Der har vist sig at være stor interesse for disse weekendkurser, så se nærmere beskrivelse af de enkelte hold.